вторник, 29 января 2013 г.

Директор Guild Wars 2 виправдався за невдалий запуск гри

Директор Guild Wars 2 виправдався за невдалий запуск гри

Директор Guild Wars 2 виправдався за невдалий запуск гри
Сайт Vg247 взяв інтерв'ю у директора онлайн-ігри Guild Wars 2 Коліна Йохансона, в якому він проаналізував проблеми, що виникли під час запуску гри. За словами Коліна, реліз будь MMORPG - складне завдання, так що він іноді навіть заздрить розробникам «звичайних» ігор, яким із цим не доводиться стикатися.

Перед релізом Guild Wars 2 був проведений дуже довгий бета-тест, кілька бета-вікендів і стрес-тестів, за підсумками яких розробникам здавалося, що все працює як треба. Але в момент запуску Guild Wars 2 деякі механізми гри (наприклад, аукціон) виявилися під таким навантаженням, якої не було під час тестування. Крім того, розробники не змогли швидко відреагувати на всі виниклі проблеми - так, якщо труднощі з входом в гру були виправлені вже в перший день, то проблема з аукціоном вирішувалася досить довгий час.

Не обійшлося і без численних крадіжок акаунтів. Дивно, але винні в цьому часто виявлялися самі користувачі, які не дбали про свою безпеку. Зловмисники використовували списки популярних логінів і паролів, отримані ними за допомогою інших інтернет ресурсів - і у багатьох випадках це спрацьовувало. Усього за пару тижнів в ArenaNet надійшло понад 11 тисяч скарг, майже всі вони були дозволені.

Колін зазначив, що команда досить швидко зробила висновки зі своїх помилок, піднявши якість обслуговування, а також поліпшивши безпеку гри. Зараз проблеми зі стабільністю Guild Wars 2 украй рідкісні, а завдання команди - добитися того, щоб гравці взагалі взагалі ніколи не бачили повідомлення «Сервери відключені для обслуговування».

Нагадаємо, що реліз Guild Wars 2 відбувся 28 серпня, а доступ для покупців попереднього замовлення відкрили 25 серпня. Популярність проекту на старті перевершила всі очікування - ще до релізу було зафіксовано 400 тис. чоловік онлайн. У результаті сервери Guild Wars 1 лютого час не могли впоратися з напливом користувачів - розробникам навіть довелося припиняти продаж гри на деякий час.

Комментариев нет:

Отправить комментарий